Tuesday, May 18, 2010

Rangkuman 2 hari yang bosan

Hari ni aku dua kali kena cubit. Satu dekat perut, lagi satu dekat dada. Aku tak tau kenapa perempuan suka sangat cubit-cubit ni. Kalau makwe aku takpe jugak. Baru cakap menggoda sikit, dah cubit. Baru kenyit mata sikit, dah cubit. Mata aku sakit okay.


***


Semalam Rizal cakap dekat aku,

"Makin naik badan kau Sani."


Weh. Takde ke perkataan membina yang boleh keluar dari mulut lu, bro?

8 comments:

Anonymous said...

memang badan kau macam tong belal pon

-en.sani- said...

ni mcm mane sy bleh tak tau tong belal tu ape benda ni?

tong belal tu hape???

hani said...

aah cubit mmg besh pon

-en.sani- said...

hehe....<---padahal suke kene cubit makwe...

karibu said...

wah...hani penah cubit dia ke? waaa sani, kemain ko kan...

-en.sani- said...

eh...kau ni, kalau takde fitnah tak sah ke?

hani said...

jmpe sani ni pon xpenah
ni plak nk cubit si sani plak kn..
mmg nk kne bantai rr ngn wan sani..hihi
aah mmg fitnah ni bkn wajib pon..esh2~

-en.sani- said...

hahaha...tau xpe...mandai2 ckp hani cubit pasal...