Wednesday, May 26, 2010

Rangkuman seminggu yang sakit

Aku akan berhenti menulis sehingga minggu depan. Lepas ni, aku jarang-jarang online. Minggu depan lepas balik dari kampung, baru aku banyak masa balik.

Aku rasa, tekak aku dah beransur pulih selepas melalui sesi karaoke selama 3 jam malam tadi. Siapa sangka mamat sakit tekak macam aku boleh buatkan Rizal dan orang rumahnya, dan Yusni bersama orang rumahnya dan tak lupa En. Azhar tergamam dengan aku yang cemerlang dengan membawakan lagu Kamelia dari Sweet Charity, Ukiran Jiwa dari Awie, Tak Mungkin Berpaling dari Slam, dan beberapa lagi lagu berat dari KRU, Alleycats dan A Ramlie. Ha, diorang tak pernah dengar suara aku sebelum ni, masing-masing terdiam. Heh. Perasan.

Minggu depan ada pelajaran sikit untuk kau orang. Dan, aku mahu habiskan cerita Kami The Series yang lama tertangguh. Harap-harap, minggu depan aku sihat sejahtera hendaknya. Aku rasa, minggu ni kesihatan aku lain macam. Tiap-tiap hari kepala rasa panas. Peluh mencurah-curah ke ladang gandum. Tak kira siang malam. Hormon agak tak seimbang. Mungkin lepas ni, aku perlu jumpa doktor pakar peluh.

Oh ya. Ramai yang hairan kerana aku gelak tanpa suara tadi. Suara aku pun agak manja-manja serak basah. Agak lucah juga.

Sebelum berundur, aku amat gembira sebab semalam ada makwe ni sms aku setelah sekian lama. Aku rindu kau la.

Sepergian ku nanti, jika terdapat sebarang pertanyaan, aku siapkan kolum di mana perlu kau orang tanya apa-apa tentang aku di Formspring yang disediakan di blog ini. Sila pandang KANAN bucu atas sekali------------>

Sebelum terlupa, terimalah nasihat ikhlas dari aku.

Minumlah susu untuk kekuatan tulang.

No comments: