Friday, August 27, 2010

Pasca raya - Cuti

Aku balik kampung 2-3 hari ni. Maklumlah, nak musim-musim raya ni, kena la balik kampung, angkat mercun papan dalam lima enam deck, mercun bola dalam pat belas kotak, thunder king, thunder clap, thunder plus dan apa ke bala semua tu. Keh keh keh. Tipu je lah. Mula la nak mengadu dekat polis tu. Cis.

Sebenarnya, aku balik kampung ada hal penting. Dengar cerita sekarang, budak Justin Bieber ke hape entah nama dia. Memang tengah naik budak tu.

Jadinya, aku balik kampung, nak tukar fesyen rambut macam Justin Bieber la. Barulah makwe-makwe histeria raya nanti. Tak begitu?






Kerja nak mencarut je budak Justin ni.

" Hey babi, babi, babi uuuu...
babi, babi, babi uuu..."

Hey budak, dapat lempang kau...



Oh, ya. Minggu ni dan minggu depan, 3 kali jugak aku akan ulang alik dari Cyberjaya ke Tampin ke Melaka. Barulah spirit nak beraya tu menaik. Ye tak?






* Amacam Keril, rancak tak aku menipu sekarang? Belajar dari kau semua ni tau tak?

2 comments:

kkkkerilLah! said...

asal jahat semua wa. asal emsem wa. hadui. gamabar dada mana? belanja la sket.

-en.sani- said...

keh3...bengong