Saturday, August 21, 2010

Rosyam Nor tu pun kadang-kadang banyak masalah jugak...

Malam tadi, aku rasa tak sedap hati. Jiwa pun rasa tak keruan. Buat ini salah. Buat itu salah. Hati tak tenteram ni memang boleh bawa ke berlawan kalau silap sikit. Nasib baik aku bukan jenis yang suka berlawan. Silap sikit berlawan. Lagipun, kalau berlawan pun, bukan aku yang menang.


Bila rasa tak sedap hati, bawak kereta pun rasa dah takde spirit. Tekan minyak nak laju-laju saja. Gear pulak main tukar-tukar macam nak berlumba.





Jadi, semasa aku memandu, aku ternampak satu pasar mini. Aku pun singgah la pasar mini tu.


Beli aiskrim Cornetto.

Peh. Dia punya sedap...



***



Selamat berbuka weh! Sekarang pukul 7.15 malam. Satu hape pun aku tak beli nak berbuka. Air kosong tu kadang-kadang kalau minum dengan ikhlas, memang rasa macam lencikang orang agama-agama cakap.

2 comments:

hatim a.r said...

ingatkan makan eskrem time puasa.tu lagi ganas

-en.sani- said...

eh...pehh...kau ke yg komen hatim?

2 kali aku off blog, bukak balik...kau rupanya...

ramai yg salah anggap rupanya entry2 aku...