Monday, August 9, 2010

Muncung

Tadi, ada seorang makwe SMS aku.


Dia : Sani, kamu katne skang?

Aku : Tengah keja la sayang oi. Nape?

Dia : Woh, masa tengah makan, nampak orang serupa kamu kat PD ni!

Aku : Tipulah. Ade je kat Cyberjaya ni. Ah, dia yang ingat kat kita.

Dia : Betul. Muncung dia serupa kamu! Tak sangka kalau tengok depan-depan muncung kamu tu betul-betul seksi. Haha!!!



Celaka. Lain takde ke nak tengok? Nak jugak tengok muncung aku.

( Jam-jam tu aku pergi cermin tengok muncung sendiri.)

5 comments:

Anonymous said...

syg?
bagos la
dgn sume pempuan pon nk panggil syg
thanks.

hani said...

wahahaha..someone paneh hati da sani oii..haha..sani asal gmb sani mcm nmpk hensem ek?? muahahahha

-en.sani- said...

anony : alalala...jeles plak dak ni...

-en.sani- said...

hani, sani xde duit kecik nak kasik ni...amacam, gambar tu mcm aaron aziz x?

Anonymous said...

hahahaha! memang seksi..=)..O