Saturday, August 7, 2010

Kepala lutut

Beberapa malam ni, aku punya kepala lutut sebelah kiri rasa berdenyut-denyut. Semua angkara dikejar anjing minggu lepas. Dia punya denyut kadang-kadang boleh bawak ke mimpi. Bunyi pun macam inception.

Nak telan pain killer pulak, ada makwe ni malam tadi nasihat tak baik selalu bergantung ke pain killer. Jadi, aku tak telan la pain killer.

Bangun pagi ni, aku makan durian sambil tengok cerita Adnan Sempit. Kurang pulak rasa sakit kat lutut ni.

Tapinya, sakit tu dah pergi ke perut pulak dah.

2 comments:

Anonymous said...

Padan muka...makan lagi durian tu sensorang

-en.sani- said...

kwn lain katanya puasa ganti la, ape la...mcm2 alasan...