Sunday, September 19, 2010

Boipren, boipren jugak. Kaki aku tak kenal boipren kacak ke tak kacak...nak merasa, try la sekali buat aku angin...

Semalam nyaris-nyaris aku nak balik Tampin sebab dapat tau adik perempuan aku tak balik rumah. Memang kalau betul berita tu, malam tadi jugak aku balik.

Jadi, aku telefon makcik yang sekarang ada dekat Tampin.


" Dia dah balik dah, ibu carik dia pukul 1 pagi, merajuk ngan boipren dekat A'Famosa Resort..." kata makcik.



Okay. Sekarang aku dah mula menyampah dekat mamat nama 'boipren' tu. Suruh kawin taknak. Tangguh. Tak cukup duit konon. Kereta baru melingkar tu boleh beli? Bukan aku tak bagi kawin. Dari usung anak dara orang kulu-kilir. Kalau dapat, memang aku jek sekali perut dia kasi hilang selera makan.

Tangan aku kalau baru lepas balik dari bercuti ni memang ringan je. Silap sikit memang batang paip melekat tengah belakang.



Malam tadi aku dah siap dah SMS ke adik lelaki aku berbunyi,

" Jom belasah boipren..."

6 comments:

Anonymous said...

garang.

-cikzuzu-

-en.sani- said...

kena garang sekarang cikzuzu,kalo dah kena parkinson, nak garang tak guna...

karibu said...

kira garang gak lu kan?

-en.sani- said...

aku garang ikut musim...slalu ujung2 bulan duit takde, tgh time dia la tu...

hani said...

sani xgarang pon..jom blasah! grr

-en.sani- said...

hehe...mane tau tak garang?dr suara mana tau garang ke tak...