Friday, September 3, 2010

Nak-nak 24 tahun ni, berani dia lain macam

Aku baru lepas keluar opis bos. Aku baru lepas melawan cakap bos dengan gaya cekak pinggang. Orang-orang macam ni kena lawan sikit, baru dia menggelabah. Kau ingat suara aku tak besar jugak ke? Perangai dah la macam tamil.

Yes, ketar jugak lutut orang tua tu aku cekak pinggang pandang senget-senget. Terus dia sokong untuk aku naik gaji. Amacam? Budak-budak umur 24 kau ingat boleh makan senang-senang? Ini darah Gianfranco Zola la. Menyerah sekali tidak!


*p/s : Kepada makwe-makwe yang tak kenal Gianfranco Zola, google je la. Manja sangat ni apahal? Aku marah ni tanda sayang. Keh keh keh...

4 comments:

Pije. said...

amboii.
garang sgt tu.
kau kasi cekak pinggang skali lagi kat bos kau tgk dia bg tempat dia kat kau ke tidak.
hah!

zola tu pemain bola ke hape?
aku malas la nak google.

tengku_fir21 said...

wow...

-en.sani- said...

pije: aku malas je nak pangkat besar2...

aha...btol sgt la tu zola...walopun muka kau bukan macam pemain bola...silap2 zaquan adha pun tak kenal siapa zola...

-en.sani- said...

tengku_fir: wowwiieeeee...