Wednesday, September 22, 2010

Terlarangkah ini?



Adakalanya, yang benar itu dia. Yang salah itu kita. Yang ingin diubah tak mungkin akan berubah kerana memang disitulah tempat ia berada. - Ihsan si dia


***


Dia : Awak.

Aku : Ye saya.

Dia : Takde ape-ape la.

Aku : Kenapa, cakap la.

Dia : Ermmm... Saya sayang awak.


***


Aku kena la berlakon macam biasa-biasa. Hakikatnya, dalam hati rasa nak menjerit lepas tu baling mercun papan banyak-banyak dengan bunga api. Macam bodoh kan?

Hampir mustahil untuk aku bercinta dengannya. Tapi, oleh kerana cinta itu hadir dengan sendirinya, maka tak perlulah kita persoalkan siapa yang bersalah.

Aku memang pernah dan sedang jatuh cinta dengan kau! Benda ni memang aku segan nak cakap.



*Yang ni bukan pasal Lisa Surihani. Sumpah beb.

9 comments:

azwan ali said...

wa dah cakap, kawen, lu takmau. degil. kan best mkn kupang.

hani said...

sani spe?? nk taw2!!

-en.sani- said...

bla la lu azwan ali...

-en.sani- said...

mane ada hani ni...pantang je kan...

azwan ali said...

cak cak cak cak cak cak!!!

-en.sani- said...

nok nok nok...

hani said...

hehe yeke.. da ade nk dtg! mkn unikorn rendang

-en.sani- said...

dtg ape hani?

Anonymous said...

untunglahhhh~ O