Thursday, September 30, 2010

Soalan : knp lelaki suke sakitkn hati pempuan?

Kadang-kadang lelaki tak tahu dia telah menyakiti hati perempuan, begitu juga perempuan, kadang-kadang tak sedar dah sakiti hati lelaki. Ini bukan isu suka menyakiti atau tak. Hati lelaki berbeza dengan hati perempuan... Jadi, perbezaan itulah yg menjadi konflik. Jika ada satu lagi gender yang lain dari lelaki dan perempuan di dunia ini pun, tuhan pasti takdirkan semuanya berbeza. Persoalannya ialah, mampukah kita menjadikan perbezaan itu tiket untuk keserasian antara satu sama lain? Kita tunggu selepas pesanan penaja...

Peh, aku jawab serupa haram...

Kau tanya, aku jawab...

4 comments:

tengku_fir21 said...

ouwhh..tak pernah terfikir..

-en.sani- said...

bagus...kau tak pernah trpikir...sbb kalo kau terpikir, tak laku la aku punya pandangan...tak gitu?

hani said...

sani ade org ni.bile die sakit hati
die nk sakit kn ati awek die.haa
tu yg kite xley tahan!
hahahhaha
las2 awak bole pigi mamposh ye. hee

-en.sani- said...

mcm kene kat hani je...btol ke? tu la...untung jd makwe sani...lalalala...