Wednesday, June 23, 2010

Esok aku tiada

Jauh di sudut hati aku, mula menyesal kerana letak formspring.me dekat blog ni. Aku menimbangkan untuk delete di kemudian hari. Aku takde masa minggu ni. Aku nak balik kampung, lepas tu pergi gembira-gembira, gelak-gelak terpekik terlolong tak ingat maghrib. Lepas tu aku kembali ke Cyberjaya, pada hari gaji. Lepas tu nak tengok wayang sorang-sorang. Woh, lama aku tak tengok wayang weh. Last aku tengok cerita Shrek dengan Lisa Surihani dekat One Utama.

Aku harap, panggung wayang masih cam muka aku. Aku dah kurus macam Afdlin Shauki.

Kau agak, boleh ke aku tinggalkan blog aku ni sorang-sorang masa ulangtahun pertama dia? Agak-agak dia nangis tak? Susu dia siapa nak bancuh? Karang tukar lampin siapa nak buat?

Sekarang, aku nak pergi supermarket, beli kereta hotwheels bagi dia tak bosan duduk sorang-sorang dalam buaian.

4 comments:

karibu said...

jgn manjakn sgt budak2 org tua2 ckp...esok dah besar dia pijak kpala

-en.sani- said...

itu kau...suka sgt budak2 kau biar tgk doremon maghrib2...

teksi-kuning said...

yang ko pulak tengok berita lebih sangat, tu yang jadi cenggini.

-en.sani- said...

berita takpe...jgn tgk spa-Q