Tuesday, June 8, 2010

Hantu itu pun mencakar aku...

Semasa aku baru nak masuk tidur malam tadi, dengan seluar pendek, telah menampakkan kesan-kesan calar di kaki yang agak tragik.

Rakan serumah semasa menjenguk aku dalam bilik, terperasan dengan keadaan kaki aku yang calar balar.


" Sani, kenapa kaki kau? " soalnya.

" Kena cakar hantu..."

" Wah, betul ke? Ishh..." jawabnya dengan muka terkejut sambil datang dekat dan membelek kesan calar tersebut.

Aku tahan gelak. Sehingga betul-betul dia keluar dari bilik.


Dan aku terus ambil bantal lalu gelak bawah bantal selama 10 minit. Basah bantal itu. Sampai terlelap aku gelak bawah bantal.



Pagi ini, dia masih percaya aku dicakar hantu. Bodoh betul. Tu sebab jangan banyak sangat tengok drama Jidin.

6 comments:

Anonymous said...

Kau putau si ramani tu

-en.sani- said...

hahahah...tu la pasal...yg heran dia pecaya lak tu....hahahaha...

Anonymous said...

kehkehkeh...nape dia bodo sangat?

-en.sani- said...

sbb dia tak abis skolah la...hahahaa.lu apahal kutuk2 org ni?

hani said...

huih! sukati je korng kutuk kwn hani tuh!..die syg sani kot..seb bek die xamek first aid buh ubt balot kaki sani tuh...haha

sani... kaki hani kne iron kot..tebaka!ade 3 bekas kot!..hehe tbe2 lak aku manje2 kt cni..hahaha

-en.sani- said...

yeke kene iron? alololoo...meh sini sani sapu dengan klorox meh syg....aloooo le...