Friday, July 9, 2010

Aku sungguh...



Semalam petang aku pergi shopping kasut. Pergi KL dengan Rizal dan orang rumah dia.

Tak balik rumah tidur rumah Rizal dah 2 hari, dengan baju semua takde, terpaksa pakai baju Rizal. Cuba bayangkan aku pergi Sogo dressing macam 4U2C. Tinggal lagi tak sangkut CD je dekat leher. Lepas tu spek mata kasi selit dekat belakang kepala. Astaghfirullah...

Aku rasa, aku paling shuffle sekali dekat KL semalam. Nasib baik tak terserempak dengan kawan-kawan lama. Kalau tak, memang hilang aku punya Slash masa sekolah.

Aku rasa sungguh AC Mizal.


2 comments:

Anonymous said...

mcm ac mizal tak tahan....hahahaha

-en.sani- said...

ac mizal dulu lucah...tapi skarang, lucah banyaaakkkk...hahahhaa