Saturday, July 3, 2010

Brazil itu......malas cakap lah.

" Kaka masa game lawan Korea Utara tu, cantik gila dia main. Sah, Brazil juara tahun ni. " - Rizal.

" Dari gaya permainan aku tengok, Brazil bakal juara tahun ni. Tengok la. " - Ramani.

" Brazil satu tahap lebih tinggi dari mana-mana pasukan...tak sia-sia aku bertaruh Brazil juara..." - Aboi

" Aku dah tengok bomoh orang asli, dia pun cakap Brazil tahun ni pegang..." - *nama terpaksa dirahsiakan

" Aku syak, tahun ni Perancis juara!!! " - ada la budak tu.


***


Kaka dikatakan bertaubat untuk bertemu Belanda lagi selepas ini.

Setelah mengetahui bakal pulang awal ke Brazil, awal-awal lagi Kaka telah mendaftar masuk ke MMU Cyberjaya pada June Intake lepas.

Sumber-sumber dalaman telah membongkar rahsianya. Dipercayai Kaka telah menukar nama dan warganegaranya kepada Iran.

" Saya harap, dengan belajar jurusan Information Technology ni akan menambah lagi pengetahuan saya kepada bagaimana mahu menangani warga Belanda..." kata Kaka dalam bahasa Portugis.




Sebab tu siapa-siapa yang beria-ia cakap Brazil akan menjadi juara tahun ni, aku hanya senyum je buat bodoh. Kehkehkeh.


Joga bonito tak selalunya juara.

4 comments:

karibu said...

sebijik siallll....wakakakaka....pecah perut aku gelak...

-en.sani- said...

jgn laaa sampai pecah perut....kang sape plak nak kutip perut kau tu...perut dah la bau longkang...

miSs sYeiDa said...

gila same..hehe..haha..patot la brazil kalah..kaka dah smbung blaja..haha

-en.sani- said...

hahaha...kaka akan jadi skema lepas ni...dia ckp,bola2 nombor dua...