Sunday, July 11, 2010

Petang Ahad yang pemarah

Aku benci bukak blog orang yang banyak warna dan terlalu banyak link dan iklan, lepas tu pop-up dia macam nak carik gaduh tiap kali aku salah klik. Masuk blog macam masuk pesta muda-mudi. Warna sana, warna sini. Lepas tu ada pulak binatang lari lari tengah-tengah aku baca blog tu. Sumpah terganggu! Aku benci pop-up dan iklan. Nak-nak semua iklan macam gampang. Ingin tahan lama? Mahu tetek besar? Rahsia duit masuk tiap hari? Rahsia nenek kau?

Klik je keluar gambar Dr Rozmey. Apa gampang?!

Kau ingat tak penat ke aku? Tolong la fikir insan-insan yang kurang bernasib baik macam aku. Internet slow. Tiada kemampuan untuk melanggan internet sendiri. Pakai internet free hari-hari. Loading gambar pun macam nak tunggu ending Sembilu Kasih dia punya lambat. (Eh, Yusof Haslam jangan la sentap.)



Mari sama-sama menadah tangan. Ya Allah ya tuhanku. Berkatilah internet di Malaysia...




p/s : Aku janji esok aku berubah. Tak mahu cakap kasar dah. Please. Ni last. (mesti perempuan cakap," Ah, lelaki semua sama je...") Kan?

2 comments:

karibu said...

hahaha,rahsia nenek kau

en.sani said...

nenek lu jua