Sunday, July 4, 2010

Bogel lagi?




Sebenarnya aku lebih kecewa Paraguay kalah kepada Sepanyol semalam.

Kerana...




***



" Saya adalah penyokong nombor satu bola sepak Paraguay!!! "



" Jika Paraguay memenangi Piala Dunia 2010, saya berjanji akan lari berbogel dengan badan hanya dicat merah dan biru sahaja sempena bendera Paraguay. " - Larissa Riquelme

Larissa Riquelme adalah seorang model pakaian dalam dari Paraguay yang agak femes. Beliau memang hot. Dah nama model pakaian dalam, memang la hot. Apa jadah badan macam tong dram penuh panau nak jadi model pakai dalam? Hilang akal?



Aku yakin, seluruh dunia lebih teruja lihat Larissa Riquelme berbogel daripada Diego Maradona berbogel. Kan?

Tak payah hipokrit.




" Lat ta li lat, laili tam plommm! Yeahhhh...aku dapat Larissa!!! " kata Oscar Cardozo.


***

Peh. Dunia semakin lucah. Ini baru tahun 2010, belum lagi tahun 2014 tak pun 2022. Dah ramai offer nak bogel. Cuba kau orang bayangkan jika Malaysia dapat lak masuk World Cup. Entah siapa-siapa entah yang nak offer bogel.

Azwan Ali?

Wan Jamak?

Razak Mohaideen?

Atau, Syarifah Aini?




Tak sanggup aku noks...




p/s : Kalau aku ada 7 dragon ball jam ni, permintaan pertama aku jadi Nokia E72 milik Larissa Riquelme. Nokia E72 itu memang sungguh bertuah.

4 comments:

hani said...

hahah sani lucah..hahha

en.sani said...

mana ada lucah...ariel peterpan lg lucah tau...

hani said...

heheh mmg!..sani da tgk ke?? hani da tgk kot!..glew btol die wat ngn 2org cika kot..hahah

en.sani said...

haha...saya tak tengok~ lalalala...