Wednesday, July 14, 2010

Mencari hantu hari dua

Kau orang rasa, kalau aku pergi buat kerja bodoh macam semalam pergi cari hantu dekat bangunan horror MMU waktu-waktu macam ni, ada luck tak? Hati walaupun berdebar-debar, tapi, niat nak tahu tu tetap menggelojak.

Untung-untung dapat jumpa Terminator. Dapat tengok Misha Omar pun kira okay dah.




Ah, baru tengok trailer filem Mantra dah bersepah dada nafas turun naik masa nak tidur malam-malam teringat mamat yang gali kubur tu. Ada hati nak cari entiti. Phui...



p/s : Cerita semalam sebenarnya aku tipu sikit. Memang aku pergi jenguk tempat tu. Tapi, dekat luar je la. Dari luar pun boleh dengar bunyi kucing mengawan. Sekarang baru aku tahu, kucing mengawan area-area tengah tahun pukul 2 pagi. Memang National Geographic punya entry.

p/s : Tapi, yang cerita aku terbaling handset akibat terkejut memang betul. Nasib baik tak berkecai aku baling. Betul-betul jatuh atas tanah pasu bunga. Babi punya kucing. Dah tau orang ada latah...

2 comments:

haffis said...

kucing ke babi?lalala...~~~

-en.sani- said...

rasanya kucing...eh...entahla..