Friday, July 9, 2010

Hantaran?

Kalau ada jawatan kosong sebagai angkasawan, tolong maklumkan dekat aku cepat-cepat.

Aku dengar, ada makwe mahukan bulan dan bintang sebagai hantaran cinta.

Ah, Maya Karin pun tak minta itu macam. Kalau setakat helikopter tu boleh jugak aku nak rembat kat pengkalan TUDM Sungai Besi sana. Bukan susah sangat bawak helikopter. Dekat angkasa sana, bukan ada signboard pun nak lancar-lancar macam amik lesen kereta. Susah lagi nak bangun tidur pagi-pagi.

Ah, ni dah sentuh bab cinta dengan helikopter ni, macam pernah dengar la pulak.

Apa ye kawan-kawan? Minta maaf, saya jarang tengok Melodi.

2 comments:

Anonymous said...

kaki tv3 jarang tgk melodi?

-en.sani- said...

jarang beb...baik tgk al kuliyyah