Tuesday, July 27, 2010

Gambar carik gaduh

Semasa aku godek-godek komputer, aku terjumpa satu gambar paling rare aku masa muda-muda dulu. Gambar tahap-tahap Melodi. Rizal berapa kali hentak meja bila aku tunjuk gambar ni dekat dia.




***


Macam mana aku boleh lupa yang aku pernah ambik gambar dengan Juliana Evans ni?

10 comments:

Anonymous said...

sani, nampak macam tengah mabuk sirap je tu. patutlah ko nampak patung tu mcm juliana evans. sengallll

-en.sani- said...

haha...tu xpe...fatwa mana kau blaja sirap ni memabukkan?

mohd faris bin mohd aladin said...

tu patung kat kedai mak aku yg hilang tu ke?

-en.sani- said...

ah...ye la kot...tak tau plak mak kau bela patung...

hani said...

hahaha..da lme gmba nii..haha..

-en.sani- said...

eh...mana tau ni...ei budak kecik ni...

D'Liyah Rizal said...

Cian r kat hubby ku yg tersayang...asyik jd mangsa budak debab ni jer...cm r juliana evans tu lawa giler...akka lagi lawa dr Lisa Surihani tau...hahahaha

-en.sani- said...

hahhaa...yelahhhh..akak lg lawa dr juliana evans...sy x bg tau sesiapa...

D'Liyah Rizal said...

ko tau x pa...hahahaha

-en.sani- said...

chaiiittt...