Sunday, December 19, 2010

Ahad yang terlupa nak tengok wayang, dia jadi emosi lebih kurang macam ni...

Tolong buat aku tersenyum.

Tolong buat aku ketawa.

......kembali.


***


Selamat tinggal kasih.

Selamat datang rindu.

Ke manakah risalahku nak dialamatkan?

16 comments:

Jo Qusary said...

emosi itu sesuatu yg tak berguna kecuali sebagai bahan hiburan...

-en.sani- said...

mana kau tau sang kancil?

Jo Qusary said...

huh, sape sang kancil???
(pandang ke belakang, kiri dan kanan...)

-en.sani- said...

*sebena nk tulis sang buaya* tp takut lu kecik ati...kehkehkeh...

Jo Qusary said...

owh, takpe2... ada ramai member yg sangka aku spesis buaya darat jugak... hahaha

okeh bro, sori je conteng2 merapu kat kotak komen ko nie... aku dah takde tempat lain nak conteng lagi dah

-en.sani- said...

kau kena tinggal pompuan ke? takpe2...jgn kau bayangkn blog aku pakai skirt sudah....

Tipah said...

jom mabuk2 kat starbucks!

Jo Qusary said...

errkkk! bila masa aku kena tinggal oleh pompuan... date dgn pompuan pun tak penah, huhuhu

takpe, nanti aku bayangkan blog bro pakai gaun... gurau je :P

kawakibi said...

dunia pahit jika untuk dirasai, tetapi kelakar bila difikirkan

-en.sani- said...

tipah: hai tipah...

jo: ah...mcm2 la kau...

kawakibi: itu semua dusta....propaganda nazi...

Anonymous said...

ingt sapa ni en sani??... O

-en.sani- said...

ingt kat juliana evans.

Anonymous said...

tak leh. Zizan punye.. O

-en.sani- said...

zizan mak zan...tidak ku kira..

Anonymous said...

cis. gila sek..O

-en.sani- said...

ni ape hal lak ni?