Thursday, December 23, 2010

Sebening di hari itu

Treett...(sms masuk)



" Saya rindu awak..."


" Jaga-jaga di mana kau letak hatimu, kelak sukar untuk kau ambil kembali, " balasku. Dalam hati.



Aku pun rindu kamu.



***


Lepas tu aku nyanyi lagu Ziana Zain.

**geleng kepala**

14 comments:

Jo Qusary said...

kenapa ziana zain?
kenapa bukan anuar zain??
kenapa???

kesian, terimass....

-en.sani- said...

hehe...sbb ziana zain best....

terimass?pasal contest tu ke?<---still xde masa lapang...

Jo Qusary said...

bukan le, terimass tu utk menutup ucapan aku je kat komen nie...

nuwuwuda said...

saya pun rindu awak ~ agak2 en sani nak nyanyi lagu apa eh? kahkahkah

Anonymous said...

saya pon merindu. sapa yang sudi rindu diri ini. aww~ makan hati..O

-en.sani- said...

jo: hahaha...siot...

nuwuwuda: masalahnya sy tak rindu kamu pun....kehkehkeh...nak nyanyi pun lagu shoulin soccer je la...

anony: :) ini semua perangkap!

nuwuwuda said...

ciss... kecik ati!

Anonymous said...

haha.. perangkap keh? takdelah.. O

-en.sani- said...

nuwuwuda: kecik ati? jgn byk sgt minum kacip fatimah...semua kecik nnti...:)

anony::P

Anonymous said...

to nuwuwuda:did u like en.sani?

-en.sani- said...

anony: sudah2...

Anonymous said...

ape yg sudah?
suke ati la sy nk tnye ape pon..
ni antare sy dgn die,phm?

nuwuwuda said...

en Sani: kacip patimah takde, gigi kacip ada...hahahaha

anony: jangan risaulah, sikit pun takde.

-en.sani- said...

anony: dah2...kite setel dah...cemburu.

nuwuwuda: hehe...sikit pun takde? takkan sikit pun takde? aduuuhhh...