Thursday, December 2, 2010

Ke MAHA 2010 - (4)

Contoh ayat manis ke atas makwe yang terbukti berkesan.

Pakwe-pakwe di luar, sila salin quotes of the day dari aku.

Nak mengurat makwe, ayat kena madu.





" Err...cik adik, tumpang tanya, kat mana jual madu lebah? "


Ha...amacam? Madu tak? Madu tak ayat aku?




*Amaran keras : Madu tiga, madura dan Hunny Madu bukan sejenis madu.

3 comments:

nuwuwuda said...

"sila salin quotes of the day dari aku"...hahahahahahahahahahaha

tengku_fir21 said...

hahaha..tettt...
kurang umphh..kena ckp mcm ni.."adik no phone madu ader tk"

-en.sani- said...

nuwuwuda: =)

tengkufir: yg kau bengap pegi mintak nombo tipon madu tu apasal? takde keje pakcik telekom nak pasang kabel atas pokok sarang lebah tu...