Thursday, December 16, 2010

Berborak dengan makwe

" Salam awak, leh kenal? Awk ni kelakar la..."

IM satu makwe muka manis-manis kat facebook masa aku sedang makan nasik atas keyboard. Hal-hal makan nasik atas keyboard ni, aku dengan Mark Zuckerberg je boleh buat.

Aku buat-buat kekok.

" Errr...anu, err..."

Kura-kura dalam titanic, pura-pura panik.



Butir-butir borak kami adalah agak tak boleh diterima masyarakat sekeliling.

Sekian.

7 comments:

nuwuwuda said...

"Hal-hal makan nasik atas keyboard"...eh saya pun buatlah hihihi

-en.sani- said...

kire nk ckp kita ni sama la?berkongsi minat sama...saling memerlukan dan melengkapi?kahkahkah...

nuwuwuda said...

kahkahkah

nizamsani said...

ada jodoh barangkali.

-en.sani- said...

tak boleh pegi jauh tu...hehehe...

hani said...

kmpem2 la xbole pegi jauh. hehe

-en.sani- said...

cemburu buta