Wednesday, December 22, 2010

Aku jarang buat perkara berfaedah

Sila klik gambar bagi yang rabun itik.



Aku pukul 3 pagi.

Aku masa tension.

Aku lukis.

Benda bodoh.

Tak sedar.

Hah...


***

Baca balik, baru sedar serupa lahanat.

14 comments:

Tipah said...

pandai rupanya kau melukis... 1st?? wow!

nuwuwuda said...

comel

tengku_fir21 said...

haha..gua nk..comel jer tgk..hahaha

cikzuzu said...

nak kata aku rabun itik lah tu.

Jo Qusary said...

bro, jom la join contest menconteng aku nie... tensen pun boleh dpt hadiah tau...

-en.sani- said...

tipah: 1st? ambik hadiah ni meh...

nuwuwuda : hai kamu...

tengku: tak boleh...ini kolehsi peribadi...haha

zuzu: mmg nak kata kat kau pun...ngeh3...

jo : aku takde masa la beb...hadiah dia kalo duit jenis 3 angka ke atas, aku bleh la...keh3...

Jo Qusary said...

tu je ke bro nak? laaa... gaji aku sendiri pun dah 4 angka...

-en.sani- said...

nk masuk blog lu berat la weh...lu tau2 je la, aku pkai intenet wakaf ni...

nuwuwuda said...

hai kamu juga...kamu okey?

Encik Bagak said...

macam siot...

nizamsani said...

pandai melukis.
hebat.

Jo Qusary said...

ko ni membosankan la... huh!

Anonymous said...

comelll. nak print out! huhu~.. O

-en.sani- said...

nuwuwuda: sy x oke...kalo ok, sy jadi serius dan tak peramah...keh3...

bagak: ape siot?

nizamsani: reti je, tp malas...

jo: hehehe...merajuk...perangai mcm ziana zain...nnti2 ada masa lebih, aku masuk...spti yg aku ckp, intenet wakaf pakai kabel ni lambat mcm siput sedut...bebal plak mcm astro...keh3..

anony: print je? royalti mana?