Tuesday, December 21, 2010

Muka

Kawan serumah baru balik cuti seminggu, dia bukak pintu rumah, dia macam terkejut tengok aku.


" Apasal muka U lain? " katanya.

" Lain amende? " jawab aku.

" Entah, muka U macam bersih saja. Seksi, " katanya serius.


Gampang. Ini mesti jenis balik kampung salah timing, bini datang bulan.



P/s : Serius weh, aku pakai pencuci muka Loreal Men yang charcoal tu.

10 comments:

Jo Qusary said...

owh, pencuci muka Loreal Men charcoal tu memang bagus bro... pastikan anda tak terjebak dlm kegiatan lain sudah ler...

-en.sani- said...

ah lu...mcm2...aku pkai dah lame dah...tp charcoal tu bru pkai sebulan...

Jo Qusary said...

haaa... maknanya ko baru pakai arang sebulan lepas pakai Loreal Men ke bro?

-en.sani- said...

gampang...

Jo Qusary said...

hahaha...

Anonymous said...

waw~ jeles neh.. muka nih naik jerawat la.. macam mana mr.mukalicin?? tolong saye.. O

Jo Qusary said...

Anonymous... jgn, nanti ko kena conteng arang kat muka jugak... muahahaha

-en.sani- said...

anony: jgn ingt ku tak kenal kamu...rahsia dia sng je, sblm tido, kikis muka dengan pisau potong daging...

jo: hehehe...lu ni pompuan ke laki beb?

Anonymous said...

dah try. sakit nyah~..O

-en.sani- said...

yg u lurus sgt try tu nape?