Wednesday, March 24, 2010

Ditindas golongan telekomunikasi

Treett...Treett...(bunyi SMS masuk)


Dari 019356**** : U tau tak, Nor dating ngan Azim. Tak tau ke Azim tu dah declare ngan I? Deem, tolong i cakap ngan dia...ok?




Ah. Ni apahal petang-petang mesej dari yang tak diketahui siapa asal usulnya ni? Kerap sangat nak buat aku buat dosa kecik ni kenapa? Nasib baik aku baik.





Aku balas.

" Meh nombor telefon Nor, biar I kitai dia cukup-cukup...I pun dah lama tak kitai orang ni."




Treett...Treett...

" Sory, salah nombor. "



Aku balas lagi.


" Eh, I pun salah nombor~ "




***

5 minit kemudian. Aku nak hantar SMS dekat kawan.

" Tolong belikan aku nasik goreng dekat kedai Kelantan..."

Tekan hantar ke 017656****.





Trett! Sending Fail.






Aku check baki kredit.


My mobile number 016996**** last call cost : RM 5.40. Balance : RM 0.01. Reload before : 03/05/2010. Free talktime RM 0.00.



Cimpeng. Ni dekat siapa aku nak marah ni? Dekat operator? Dekat Nor? Dekat Azim? Dekat Deem? Dekat nasik goreng?

2 comments:

saya tiada nama said...

awk marah la kt nasik goreng...

-en.sani- said...

marah nasik goreng? tak beli mcm mana nak mara...jap...nk beli nasik goreng...