Saturday, March 13, 2010

Siri bercakap dengan wan

" Bersendirian menerima hukuman meninggalkan kau dahulu,
Lesu langkahku sengaja inginkan perhatianmu,
Sudikah kau terima kesan kasih sayang yang ku semikan untukmu,
Dari air mata terlalu mengingatimu.

Aku menyintaimu, menyayangimu untuk selamanya,
Kau bawa bahagia di dalam hidupku sebelum kau pergi,
Kesilapanku tak tahu menilai permata,
Aku berjanji tak mungkin aku khianati untuk kedua kali,
Andai kau kembali menyerlahkan jiwa dengan cinta suci.

Piss...piss...piss, kamu jangan nakal... "




" Apa yang kau cakapkan dengan mesin basuh tu? " wan aku tiba-tiba tegur dari belakang.


" Ala. Orang kan Sam Witwicky. Tak Transformers betul la wan ni... " jawab aku menegakkan benang yang basah.

***

Aku menyanyi pun, orang masih ingat aku tengah bercakap. Jadi, tolong jangan ajak aku pergi karaoke lagi ye sayang?

8 comments:

karibu said...

apa punya lagu lu nyanyi tu...mcm jiwang, tp last2 lagu jgn nakal...mcm cilake aku gelak...hahahahah!!

-en.sani- said...

keh3...msti kau da nyanyi awal2 kan? jgn nak sembunyi la...

Anonymous said...

adeeee je kamo nk jwb kn...transformers kunun...hahahah...

ensani said...

ade je...mane leh kalah...

hani said...

hahahah...okeh2~ xajak g karok..hahha..klaka

-en.sani- said...

hehehe...hani terasa kah? bukan hani laaa...

hani said...

hehe..xla hani meraban je...hihi

-en.sani- said...

Meraban 2 bhasa n9 kan hani?sani x paham.lalala.