Thursday, March 11, 2010

Ini tajuk dia bukan pung pang pung pang

Nordin : Korang nak tau tak, perempuan ni pung pang pung pang cinta pung pang pung pang isteri pung pang pung pang kasih sayang pung pang pung pang kahwin pung pang pung pang kepercayaan pung pang pung pang lelaki umur 40-an pung pang pung pang belaian pung pang pung pang perempuan pung pang pung pang sayang pung pang pung pang.

Aku : Owh. Camtu ke.

Azarudin : Sama la macam saya. Dulu, saya ni pung pang pung pang cinta bagai nak rak pung pang pung pang kahwin pung pang pung pang jodoh pung pang pung pang isteri sporting pung pang pung pang kekasih lama pung pang pung pang kasih sayang pung pang pung pang kepercayaan pung pang pung pang.

Aku :
Owh. Yeke.

Nordin :
Aku dulu, pung pang pung pang SMS cinta pung pang pung pang kepercayaan isteri pung pang pung pang anak-anak pung pang pung pang kasih sayang pung pang pung pang cinta dan belaian pung pang pung pang mak mentua pung pang pung pang keluarga pung pang pung pang.

Aku :
Peh, macam tu ke?

Azarudin : (Senyap, angguk-angguk.)

***

Setengah jam juga kami berborak tentang cinta ni. Yelah, masing-masing dah ada keluarga, nak juga perturunkan dekat aku yang masih teruna ni. Pengalaman kalau tak diagih-agihkan, bukan boleh bawak masuk kubur. Nak tulis pengalaman atas batu nesan pun belum tentu cukup ruang. Mana ada tukang ukir batu nesan nak buat tu semua. Baik balik rumah makan nasik.


Nordin :
Okaylah Sani, Din, aku nak pergi minum-minum kejap, lepas tu balik rumah. Nak balik cepat ni, mentua nak balik kampung kejap lagi.

Aku : Okay, bawak kereta elok-elok. Ingatlah orang yang tersayang-tersayang.<---saja ulang 2 kali.(En. Nordin, kalau baca jangan marah~)

Nordin : (Sambil salam aku dia cakap) Assalamualaikum, semoga dicepatkan jodoh...



Peh. Kena aku setepek. Nordin rupa-rupanya nak pekena kan aku. Macam celaka.

2 comments:

karibu said...

mula2 aku malas nk baca...keh3...padan muka ko...

-en.sani- said...

lu suka la gua kena kan?