Friday, March 5, 2010

Sibuk kamu je?

Bila aku ajak keluar, semua bagi alasan sibuk. Kau orang fikir kau orang punya sibuk je ke? Ingat aku tak sibuk ke? Aku punya sibuk lagi la, berat ke arah sains dan peradaban manusia. Aku tengah menamakan nombor 1,000,000,000,000,000,000,000,000,000. Itu kempen menamakan jumlah memang aku ada follow dah seminggu. Ingat nak je taruk nama sebagai 'Sani'. Kalau terpilih, aku belanja korang gula-gula Hacks 2 biji. Amacam?

Habis, ni aku ajak tengok wayang, siapa mahu ikut? Cerita Brothers aku dengar boleh bikin mata berkaca.

8 comments:

Anonymous said...

perli memerli amalan mulia an. tq~

-en.sani- said...

eh.mgu dpn jom...g tgk wayang...

Anonymous said...

nnt msg balik.
i balik umah rabu ptg kot. sabtu i busy. tlg abah pasang lampu n sambut besday idris. hari2 lain maybe boleh. jumaat, khamis, or ahad

-en.sani- said...

jumaat...

hani said...

sani kua ngn spe tuh?huhu

-en.sani- said...

adelaaaaa...tempah hani lambat nau...

hani said...

huhu..sory2~hahah

ensani said...

hehehe...bg la alasan beca takde..