Thursday, March 4, 2010

Kanada

Treett...Treett...(Mesej masuk)

"Awak, ada masalah ni. Boleh tolong?"

Aku jawab, " Apa dia, serius ke?"

"Ibu negara Kanada apa namanya? Saya tengah jawab kuiz ni!"

***

Kau ingat, selama aku tulis blog yang cakap aku orang Kanada tu, aku jujur ke? Setakat soalan siapa hero filem KL Menjerit, selamba aku jawab Asmawi Ani. Itu pun salah. Macam celaka.

Okay. Buat yang nak tahu ibu negara Kanada, sila pilih Montreal atau Vancouver. Atau Port au Prince. Port Dickson. Erm. Mungkin juga Sabak Bernam. Kalau anda sebijak memerang, sila jawab.

2 comments:

Anonymous said...

macam gampang lu punya ayat...asmawi ani belakon kl menjerit?wakakakakak!!!

-en.sani- said...

bukan eh? abis...yg dlm gerak khas tu la ke asmawi ani? ntahla...budak2 yg tak femes ni tak kenal sgt ah...keh3...